www.chilliweb.cz
chilliweb.cz
 
Online uživatelé

Chilli FAQ ptejte se na cokoliv

«« zpět na seznam témat

Zodpovím vše co budu vědět :D 29.12.2008 21:40 založil: booca

• Přispívat do diskuze je umožněno pouze registrovaným uživatelům!

Příspěvků: 1828 • Strana 1 / 46následující »»
30.01.2012 21:32 zaslal: kemper Poslat zprávu

Hajzl: Souhlas!!!

30.01.2012 20:43 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

Kemper říká že i tak 4x za sezonu s tim zalévá.Já jsem s tim zalil všechny kytky co jsem měl doma.Jak přezimované z loška,tak pokojovky. Určitě s tim zase za měsíc za dva budu zalévat. Zvyšuje odolnost rostlin a zlepšuje tvorbu kořenového systému.

30.01.2012 20:07 zaslal: koudy Poslat zprávu

btw s tim lignohumatem:davate do toho jen odmocit semena nebo s to redite a pak s tim i zalejvate?

30.01.2012 19:52 zaslal: kemper Poslat zprávu

koudy:Radši to dám sem. Jestli se budeš stavovat, tak ti Lignohumát přenechám. Kupoval jsem 10l Lignohumát Max.

30.01.2012 19:47 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

koudy: já ho mám z netu. Do googlu zadáš lignohumát a on už ti napoví,pak jen najít ten nejlevnější.

30.01.2012 19:11 zaslal: lamar Poslat zprávu

Koudy: Zrovna včera jsem ho viděl v OBI :-)

30.01.2012 18:55 zaslal: koudy Poslat zprávu

Trochu mimo zavlahu... Nevite nekdo kde se v Praze da koupit lignohumat? Na netu jsem nic nenasel... (co takhle obi baumax atp?)

30.01.2012 18:44 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

No tak já sem dneska v OBI koupil digitální spínací hodiny týdenní, Spínací odstup 1 minuta,cena 205kč.Výrobce duwi ( přehlasované u )

30.01.2012 18:34 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

Pokud ty hodiny zvládnou jednominutový interval, tak relé nepotřebuješ. Takové spínací hodiny ale neznám (neříkám že neexistujou).
Pokud koupíš akvaristické čerpadlo, tak s rozprašovačema nepočítej... na to musí být tlak jak v kohoutku aby to fungovalo. Já u těch svých udělal díry zespodu a odendal rozprašovací klobouček, aby to nemělo žádný odpor, jinak by to nefungovalo

30.01.2012 18:17 zaslal: jonnyx Poslat zprávu

asi to vidím tak že koupím čerpadlo, hlavní vedení (silikonovou hadici) a na to napojim mikrokapiláry přes, průtokové redukce. Hodím tak ještě nějaké rozprašovače. Myslím si že když koupím ty elektronické spínací hodiny a naprogramuju tam třeba 3 závlahy po minutě za den tak nemusím používat žádné relé. Teda aspoň si myslím:) Jinak cenu odhaduju tak do 1000 kč max. Pro předpěstování nějakých cca 100 rostlin

30.01.2012 12:45 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

ne, byly to asi 4 kuzely v sade... vypadalo to malicko jinak, takze mozna jiny vyrobce

30.01.2012 10:55 zaslal: Skurutt Poslat zprávu

Současná diskuze mě celkem zaujala. Taky řeším závlahový systém, ale ve větším měřítku. Chci zavlažovat celkem 3 okruhy na zahradě, cca 110 rostlin (nejen papriky). Napájení mám buď z 1m3 plastové nádrže, nebo přímo z vodovodu. Zahrada je z kopce, takže převýšení by bylo. Problém je, že záhony jsou kaskádovitě nad sebou, takže převýšení je u každého jiné. Máte někdo s podobnou závlahou zkušenosti? Každá rada dobrá.
Původně jsem plánoval udělat to z děrované hadice, nyní se spíš přikláním ke kapilární závlaze. Ke každé rostlině pěkně jehla z rozvodné hadičky a tradá....
Ty zavlažovací kužely co postoval zero vypadají pěkně, ale vzhledem k počtu rostlin bych to asi neprotlačil přes ministerstvo financí :-D

Poraďte, doporučte. potřeboval bych se vejít do nějaké rozumné ceny, ale aby to k něčemu bylo...Dík

30.01.2012 10:49 zaslal: zero Poslat zprávu

petrinzenyr:Dazdova voda?Neviem asi nie jedine precistena cez nejake sitko.Ja som pouzival kanister modry 50l.Neviem ako to bude zo sklenikom tento rok,ked bude dam to priamo na ventil.Ta cena je 250kč za jeden senzor???? 8-O
To nejak vela.Ja som kupil na
www.synsy.cz/shop/tropf-blumat/10-tropf-blumat .html
66kč senzor,maju kopec prislusenstva,maju na predaj aj skusobny senzor.
www.synsy.cz/shop/tropf-blumat/174-tropf-bluma t-zkusebni-set-na-pet-lahev.html

30.01.2012 10:15 zaslal: petrinzenyr Poslat zprávu

zero: dá se na to použít deštová voda ze sudu pod okapem? doporučujou totiž nádobu bez propustnosti světla. A systém je super, jen se mi nelíbí jedna rostlinka jeden kužel, sice nemám mnoho rostlin, ale někteří ano (při pěstování cca 50 ks a ceně 250...)

29.01.2012 18:54 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

JohnnyX: To zerovo maji v obi, myslim ze snad za 250... dneska jsem tam byl, ale nejsem si tou cenou jisty... mozna to stalo 400

29.01.2012 13:55 zaslal: zero Poslat zprávu

JonnyX:Prietok k rastline si toreguluje samo.Ak vyschne zemina v kvetinaci a zaroven v okoli senzoru tak si sam potiahne vodu.Ak sa zemina nasiakne vodou prestane davkovat vodu.Na male 1dc kelimky to nebude,senzor je velky na taky kelimok.
kleema:on nielen vyzera dobre ale aj funguje :-D

29.01.2012 13:08 zaslal: kemper Poslat zprávu

Dej ho aspoň 60-80cm vysoko.

29.01.2012 12:16 zaslal: Vita_Valke Poslat zprávu

13. ledna sem namacel, mam je 20cm pod ufem a zacal sem miniparnik vetrat, tak jestli jak jsou na tom kapicky vody tak se to spalilo, nebo nevim, slunicko zatim nevideli. jinak uz zacinaji pomalu nasazovat druhy listky a pujdou do hliny, korinky uz jsou docela hezky prorostly

29.01.2012 12:07 zaslal: kleema Poslat zprávu

spis spaleny od svetla.. jak jsou stary ty sazenice?

29.01.2012 11:37 zaslal: Vita_Valke Poslat zprávu

foto

čím by to mohlo bejt? dělaj mi to asi 3 největší sazeničky, nedostatek živin? málo tepla? spálený od světla?

29.01.2012 11:30 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

jonnyx: jeste jsem zapomnel, ze bys potreboval spinaci hodiny a casove rele, protoze casove hodiny urcite neumi sepnout jen na treba 30s. Casove rele stoji minimalne 600 (to co.pouzivam ja dokonce 900)

29.01.2012 11:09 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

Samospad bohuzel nefunguje.dobre z nekolika duvodu. Zemina je stale vlhka, nastaveni prutoku je velmi narocne/nemozne. Mluvim z praxe. Skrtitka pouzivam i ja pro upravu prutoku pro ruzne kvetinace. V kazdem pripade nepouzivat levne zelene hadicky, protoze se lamou a nevraceji se do puvodnihi tvaru... drazsi silikonove funguji bezchybne.

29.01.2012 10:43 zaslal: kleema Poslat zprávu

zero: ten Blumat vypada moooc dobre!!

29.01.2012 10:02 zaslal: kemper Poslat zprávu

Taky jsem četl, že používaj vzduchovací kameny do akvária, hadičky + škrtítka= napojeno na rezervoár a samospád. :-) Vyjde to opravdu levně.
Možná, že by tam ani ten kámen nemusel bejt.

29.01.2012 08:56 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

Tady jsem to psal, je tam fotka

www.chilliweb.cz/diskuze/zajimavosti-ze-sveta- chilli/....

29.01.2012 08:06 zaslal: JonnyX Poslat zprávu

hawwwran: Zní to zajímavě. Mohl bys mi o tom říct víc jak to máš řešené? Popřípadě nějaké schéma?

zero: A jak se u toho reguluje průtok k rostlině? A jde o průběžné zavlažování? Asi bych potřeboval, aby to bylo použitelné jak na malé kelímky pro předpěstování (cca 1dcl) tak pro normální pěstování. Není ten senzor moc velký?

28.01.2012 23:44 zaslal: zero Poslat zprávu

JonnyX:Ja pouzivam samozavlazovaci system "Tropf Blumat" bez pouzitia elektriny,funguje perfektne. :-B
www.blumat.at/automatic-watering-system.php...
www.synsy.cz/zavlaha/

28.01.2012 23:32 zaslal: hawwwran Poslat zprávu

Já jsem si to vyrobil sám. V podstatě to funguje stejně jako ta gardena. Jen to muzu ovladat mobilem a muzu tak zavlazovat dle vlastniho uvazeni kdykolik. Kytky.mi snimaji tri kamery.

To od gardeny bys vyrobil za jedno akvarijni cerpadlo (500kc), hadici co se prodava spolu s cisticem akvarek (150kc) trysky pro profi zavlazovani s cepickou (asi15kc/ks) a silikonovou akvarijni hadicku (asi 70kc/5m)

28.01.2012 23:29 zaslal: darkb16a1 Poslat zprávu

Hajzl ma pravdu, a zrovna u kluku na my-garden.cz jsem kupoval ja zalivku presne timhle zpusobem a jsem max spokojenej.

28.01.2012 20:16 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

v growshopu kup miničerpadlo,hadici pro zavlažování a spínací hodiny.Sestavýš a vyzkoušíš na jak dlouho a jak často se to má spínat. 4erpadlo si vyber podle počtu kytek a finančních možností třeba tady www.my-garden.cz

28.01.2012 20:08 zaslal: Vita_Valke Poslat zprávu

třeba gardena: www.gardena.com/cz/water-management/holiday-wa tering/

28.01.2012 19:56 zaslal: JonnyX Poslat zprávu

Chtěl bych se zeptat ohledně zavlažování. Potřeboval bych sehnat nějaký automatický zavlažovací systém, jelikož nejsem přes týden doma tak aby mi to nepochcípalo. Vím že se to tady kdysi řešilo, ale už to nemůžu najít. Děkuji za pomoc

26.11.2011 18:32 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

myslím že i víc,záleží jaké mu poskytneš podmínky

26.11.2011 15:44 zaslal: Hami Poslat zprávu

2 Lukas92:
Red Mushroom vyroste 40-50 cm do výšky
( stejně tak i yellow mushroom ).
Měj se :-B

26.11.2011 14:09 zaslal: Lukas92 Poslat zprávu

Chci se zeptat do jaký výšky mi vyroste Redmushroom? - Nevím jestli pisu dobre nazev. :(

26.11.2011 11:45 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

romo11: halogenky nejsou moc dobré,nedávaj potřebné spektrum, viz:

grower.cz/pestovani/navody/lampy---svetla---os vetleni/2.html...

25.11.2011 15:22 zaslal: romo11 Poslat zprávu

Svietim koľko sa dá, ale zatiaľ len obyčajnými halogénovými bodovkami. Čakám kým mi prídu LEDky a potom uvidím či sa im bude lepšie dariť. Verím že áno :-)

25.11.2011 15:04 zaslal: kemper Poslat zprávu

Teplota 21-22°C je dostatečná na růst, ale řekl bych,že má málo světla. Chtělo by to sluníčko a nebo tomu přisvítit.Světlo ovlivňuje průběh fotosyntézy a ta zase spotřebu živin. No a tohle všechno pak ovlivní barvu listu.

25.11.2011 13:33 zaslal: romo11 Poslat zprávu

kvetináče sú tuším 20cm, teplota 21-22st. Po presadení som ich polial a boli ešte asi 14 dní v skleníku. Potom som ich dal do domu, keď sa mali objaviť nočné mrazy. Prihnojil som raz krystalonom start, no keďže zhodili listy tak som to s polievaním nepreháňal. Jedna rastlinka začala vyháňať nové lístky, tá je v izbe kde je blízko kúrenia. Druhá je na chodbe a zatiaľ spí, tak som ju premiestnil na parapet nad radiátor, nech jej je teplejšie.

25.11.2011 12:06 zaslal: Hajzl Poslat zprávu

Pravda,mě fatalii tak nějak přežívá a lemon drop roste vesele dál,plno nových větviček a lístků

Příspěvků: 1828 • Strana 1 / 46následující »»
Nemáte dostatečná oprávnění. K jejich získání je potřeba registrace a povolení administrátora. založit nové téma »»